FAQ

1. Hoe kan ik het item ik wil kopen vinden?
    
Zoek op de startpagina van de categorie van het item dat u wilt kopen (in de lijst met categorieën aan de bovenkant van de pagina onder de titel van de site), Beweeg de muis naar de categorie naam, ziet u een lijst van sub-categorieën. Kies degene die je item behoort, en je zal naar overgebracht naar de productpagina. U kunt het item dat u wilt hier te kopen te kiezen.
2. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    
Nadat op het item dat u zoekt, selecteert u de grootte en de hoeveelheid te vullen en klik op winkelwagen. Geef je mening over de items in het winkelmandje. Voer coupons of korting codes als u. Wanneer u klaar bent, klikt u op Doorgaan naar afrekenen. Kies uw check out methode als gast of geregistreerde klant (geregistreerde klanten kunnen inloggen vanaf de rechterkant pagina). Klik op Doorgaan en je zal worden overgedragen aan de betaalpagina. Vermeld de bestemming van het product, de wijze van betaling en het factuuradres. Controleer uw bestelling informatie. U kunt uw adres- en betalingsgegevens te bewerken. Selecteer "Process Order" naar de kassa af te ronden. Vergeet niet om de bestelling informatie op een veilige plaats in het geval dat u nodig heeft om uw orderstatus te houden.
3. Hoe ga je mijn gekochte artikelen te sturen?
    
When We ontvangst van uw betaling, zullen we omgaan met uw bestelling met 24 hours.If alles goed gaat, zullen we het schip uit met 2 dagen.
4. Hoe lang zal het pakket arriveerde ons land?
    
Nadat we het schip, zal Ordinary de pakketbezorging in 5-7 werkdagen tijdens alle post proces. Nou, als gevolg van onvoorziene omstandigheden, zal de tijd duren iets langer. U zich geen zorgen over het.
5. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    
Als u een geregistreerde gebruiker op onze website bent, kunt u uw bestelling via de link "Order Inquiry" volgen. Of, kan onze klantendienst u te helpen uw order.And bijhouden wanneer we de tracking-nummer van de uitdrukkelijke bedrijf, kunnen we ook het en de tracking link naar de status van het pakket te volgen.
6. Hoe vind ik de artikelen grootte fitting me?
    
U kunt Maattabel onder het veld Size selecteren vinden.
7. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of mijn bestelling annuleren?
    
Wanneer wij uw betaling ontvangen, zullen wij omgaan met uw bestelling binnen 2 dagen. Dus als je echt wilt wijzigen of annuleren, hopen we dat u ons vertellen binnen 2 dagen. Want als we het schip het uit, is het moeilijk om het pakket te stoppen voor je. Dus we hopen dat u kunt begrijpen.
8. Hoe kan ik kan de punten aan uw bedrijf terug te keren?
    
Als de kwaliteit van het product is geen probleem, we kunnen niet instemmen met de terugkeer it.If er een paar problemen van goederen (bijvoorbeeld, heeft de vlek of de lijn niet duidelijk afgesneden), we hopen dat je kunt het wassen of schoon te maken , dan zullen we onze gasten een passende vergoeding te geven. Als de grootte klein is voor u, of wanneer u uw jersey ontvangen, vind je dat je niet bevalt en ga zo maar door, deze probleemgebieden we Dus niet accepteren hoop dat je ons kan begrijpen.
9. Hoeveel betaalmethode accepteren jullie?
    
We kunnen de betaling ontvangen via Visa Card, Master Card.